linnsjulkalender2014

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Lucka 17♡♡

Av Linn - 17 december 2014 07:45

Haaaallllååååj allihopa!!♡♡ vet ni vad det är för dag idag?? JO DEN 17 DECEMBER 2014, VILKET INNEBÄR ATT JAG FYLLER 15 ÅR♡♡♡♡♡ 

En av dem bästa dagarna på året:)) 


I dagens lucka, lucka 17, tänkte jag dela med mig av min absoluta favorit julkalender genom tiderna på tv. I videon som jag, Olivia oh Caisa spelade in för någon vecka sedan sa jag att det var Mysteriet på Greveholm - Grevens Återkomst. Men efter att ha sett om denna julkalender, är det ingen tvekan om att denna julkalender är min favorit♡♡♡ Älskar den så otroligt mycket!!

Det är "Tjuvarnas Jul". Kommer ni ihåg den? Den gick 2011. Och jag hade typ glömt av den helt förrän jag såg den nu!! Den är såå himla otroligt underbar!! Fått mycket mer julstämningen efter att ha sätt på den, så mitt tips är verkligen att se en annan julkalender (i detta fallet Tjuvarnas Jul) om ni kanske inte gillar årets julkalender? 

 

Alla avsnitten finns på att se på youtube! Klicka här!! 

Många kramar & Grattissss till mig♡♡♡ 15 år nuu!

 
 
Elin

Elin

17 december 2014 08:17

Grattis igen underbaraste du!!<3

Jag håller verkligen med dig, den är så bra :D
Kramis

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

17 december 2014 22:41

Taaaack så mycket bästa du♡♡♡

Många kramar♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 24 december 2014 13:15

OMG!!!!!! Idag är den dagen som jag väntat på i 365 dagar♡♡♡♡♡  JULAFTON!!  Jag önskar alla världens bästa dag!! GOD JUL♡   Dagens lucka kommer innehålla en video som jag kommer spela in under hela dagen id...

Av Linn - 23 december 2014 08:30

Godmorgon allihopa!♡♡  Jag kan verkligen inte sätta ord på att det är julafton imorgon...SJUKT. Denna dagen ska bli bäst♡   Och nu är det också dags för den näst sista luckan i min julkalender för iår! Dagens lucka innehål...

Av Linn - 22 december 2014 08:45


Godmorgon allihopa♡♡ Nu är det endast 2 dagar kvar till julafton!! Känns så sjukt konstigt...Det finns ingen snö, och jag kan liksom inte fatta att det är julafton i övermorgon!!    Därför, tänkte jag i dagens lucka 22, försöka ge min...

Av Linn - 21 december 2014 08:45


Heeej allihopa!! 3 dagar kvar till julafton!!!!! SJUKT.    Dagens lucka innehåller ett litet Christmas DIY, som du både kan ha utomhus och inomhus! Jag har filmat ihop en liten kort video där jag visar allt man behöver och hur man gör♡ ...

Av Linn - 20 december 2014 15:00

Haalllåååw allihopa♡♡  har suttit med denna videon vääldigt länge nu, och blev riktigt nöjd! Som ni kankse visste har jag spelat in de olika sakerna under olika gånger under December, för jag är inge youtuber XD Asså jag har spelat in n...


Bilden ovan är från 2013..
Anyway, jag heter Linn och är född 99♡♡ Detta är min julkalender 2014. Den är kopplad till min vanliga blogg (www.linnfoto.bloggplatsen.se) Och alltså så är detta endast till för mina luckor! Många kramar♡

Fråga mig?♡

0 besvarade frågor

Kategorier♡


Ovido - Quiz & Flashcards