linnsjulkalender2014

Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Lucka 7♡

Av Linn - 7 december 2014 10:15

Woooohoo hej allihopa♡♡ Dags för lucka 7! Men glöm inte att tända de 2:a ljuset idag - 2:a Advent♡♡♡

Ha en toppen bra dag! :DD


I dagens lucka finner ni en video som jag, Olivia & Caisa (mina 2 bästisar) filmade in igår♡ 

Vi hittade på en ny tag! Och den döpte vi till "Wishmas TAG" 

Vill ni göra Wishmas TAG? Då finns frågorna Under Videon!

Hoppades ni gillade videon♡ Vad tyckte ni om den? :))) 

Frågorna till "Wishmas Tag":
1: Hur önskar du att din julafton ska se ut?
2: Vad önskar du dig i julklapp iår? 
3: Vilka önskar du kom till julfirandet på julafton iår?
4: Hur önskar du att ditt rum ska se ut nu i "juletid"?
5: Bekväma kläder på jualfton VS "Fashion"? 
6: Vilken är din favorit julfilm?
7: Vilket är ditt favorit julgodis?
8: Vad önskar du fanns i din julstrumpa?
9: Vilket land önskar du att du fick fira jul i? (bortsett från Sverige)
10: Vad är det absolut bästa med JULEN? 

Många kraaamaaaar♡♡♡

 
 
Elin

Elin

7 december 2014 20:41

Jättebra video, supersöta ni alla är ska jag säga med! <3 Så himla trevliga och positiva människor ni verkar vara med! <3

Kanske snor frågorna ;) Kramar <3

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

7 december 2014 23:04

ÅÅHH så glad jag blir♡♡ Du är helt underbar♡♡♡♡♡ Sååå himla snäll!! Awww♡♡

Jaaa!!!! Gör gärna det, bara underbart roligt!!♡♡
Tusen kramar till dig♡♡♡♡♡♡♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 24 december 2014 13:15

OMG!!!!!! Idag är den dagen som jag väntat på i 365 dagar♡♡♡♡♡  JULAFTON!!  Jag önskar alla världens bästa dag!! GOD JUL♡   Dagens lucka kommer innehålla en video som jag kommer spela in under hela dagen id...

Av Linn - 23 december 2014 08:30

Godmorgon allihopa!♡♡  Jag kan verkligen inte sätta ord på att det är julafton imorgon...SJUKT. Denna dagen ska bli bäst♡   Och nu är det också dags för den näst sista luckan i min julkalender för iår! Dagens lucka innehål...

Av Linn - 22 december 2014 08:45


Godmorgon allihopa♡♡ Nu är det endast 2 dagar kvar till julafton!! Känns så sjukt konstigt...Det finns ingen snö, och jag kan liksom inte fatta att det är julafton i övermorgon!!    Därför, tänkte jag i dagens lucka 22, försöka ge min...

Av Linn - 21 december 2014 08:45


Heeej allihopa!! 3 dagar kvar till julafton!!!!! SJUKT.    Dagens lucka innehåller ett litet Christmas DIY, som du både kan ha utomhus och inomhus! Jag har filmat ihop en liten kort video där jag visar allt man behöver och hur man gör♡ ...

Av Linn - 20 december 2014 15:00

Haalllåååw allihopa♡♡  har suttit med denna videon vääldigt länge nu, och blev riktigt nöjd! Som ni kankse visste har jag spelat in de olika sakerna under olika gånger under December, för jag är inge youtuber XD Asså jag har spelat in n...


Bilden ovan är från 2013..
Anyway, jag heter Linn och är född 99♡♡ Detta är min julkalender 2014. Den är kopplad till min vanliga blogg (www.linnfoto.bloggplatsen.se) Och alltså så är detta endast till för mina luckor! Många kramar♡

Fråga mig?♡

0 besvarade frågor

Kategorier♡


Ovido - Quiz & Flashcards